Vind hieronder de antwoorden op veelgestelde vragen!

1. Van wie is het terrein P1? 

Dit terrein is in eigendom van Bouwontwikkeling Zuid, maar wordt beheert door ParkingYou in opdracht van de Gemeente én ontwikkelaar VolkerWessels.

2. Van wie is het terrein P2? 

Het terrein blijft eigendom van de Gemeente Tilburg, maar wordt beheert door ParkingYou in opdracht van de Gemeente én ontwikkelaar VolkerWessels.

3. Hoe kan ik een abonnement aanvragen? 

Men mag per (woon)adres 2 abonnementen afsluiten, maar voor het tweede abonnement per adres geldt dat dit eenzijdig kan worden opgezegd, wanneer de parkeerdruk te hoog wordt. [BA1] Op deze manier zorgen we ervoor dat alle bewoners een abonnement kunnen afsluiten. Het gaat niet per kenteken. De toegang wordt verkregen door een pas en door een 5-cijferige code. Voor bedrijven geldt dat elke medewerker 1 abonnement mag afnemen.

4. Hoelang duurt het voordat er contact met mij wordt opgenomen? 

ParkingYou stuurt u binnen twee werkdagen een mail met extra informatie

5. Wanneer krijg ik mijn parkeerpas thuis gestuurd? 

Nadat u de overeenkomst ondertekend terug gestuurd heeft naar ParkingYou, krijgt u binnen twee werkdagen uw pasje thuis geleverd. 

6. Is het parkeerterrein overdekt? 

Het parkeerterrein is niet overdekt. 

7. Wat zijn de openingstijden van het parkeerterrein? 

Het parkeerterrein is 24/7 (24 uur per dag, 7 dagen per week) open. U kunt dus op elk moment van de dag het parkeerterrein betreden en verlaten. 

8. Wat moet ik doen als de slagboom niet werkt of zodra er een andere storing is?​

U kunt dit via de intercom melden. U komt dan direct in contact met de meldkamer van ParkingYou die 24/7 voor u klaar staat om u in dit soort situaties verder te helpen. 

9. Wat moet ik doen als mijn pasje niet werkt of kwijt is? 

U kunt in deze situatie bellen met het service nummer van ParkingYou, 0900 - 5600 5600. 

10. Moet ik kiezen voor een abonnement voor één specifiek terrein? 

Nee, met uw abonnement kunt u op alle ParkingYou terreinen in de Spoorzone parkeren. 

11. Wat kost een abonnement

Een 24/7 abonnement kost €50,- per maand. Het office abonnement kost €40,- per maand en het avond/weekend abonnement kost €30,- per maand. 

12. Wat is het opzegtermijn van een abonnement?

De minimale huurperiode is 3 maanden. Daarna hanteren wij een opzegtermijn van 1 maand. 

13. Kan ik iets regelen voor mijn bezoek?

Op dit moment kan het bezoek op het terrein parkeren door het gebruik van een bankpas. Het uurtarief of dagtarief wordt hiervoor gehanteerd. 

14. Waar kan ik terecht met andere vragen? 

Voor overige vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met ParkingYou via spoorzone@parkingyou.nl óf via 0900 5600 5600.